maandag 8 juli 2013

Catrice Limited Edition Glamazona - C01 Jungle Treasure

Vandaag een swatch van de nieuwe limited edition lak van Catrice. En wel een hele speciale! Dit is een crododile cracker, wat inhoud dat de nagellak zou moeten cracken als de schubben van een krokodil. Ik had me een beetje voorgesteld hoe die zou cracken, door het patroon op de dop.

Ik heb deze kleuren als basis gebruikt om te kijken wat het effect was op de verschillende kleuren.

Zo, mijn nagels waren gelakt.
Dit was het resultaat. Oeps, dat was niet waar ik op had gehoopt...
Mijn wijsvinger was erg lelijk en die heb ik eraf gehaald. Ik heb hem zwart gelakt omdat ik het effect daarop het mooiste vond.
Poging twee was weer niet zoals ik me had voorgesteld.
Van links naar rechts heb ik een normale, dunne, en dikke laag aangebracht. Ook dit heeft niet zo geholpen. De dunne is nog wel het mooiste.
Dit effect wat ik van de dop verwachtte is mij niet gelukt. Ik was toch een beetje teleurgesteld.

Als iemand dé tip heeft om hem wel mooi te krijgen, hoor ik het graag!

Liefs,
Lisanne











Geen opmerkingen:

Een reactie posten