donderdag 25 juli 2013

Little things that makes me happy

Het donderdag artikel, deze vind ik altijd zo lastig. De rest van de dagen heb ik schema's wat ik ga schrijven, en donderdag is altijd leeg. Dan moet ik iets verzinnen, woensdagnacht. Ja, want nacht is het al.

Omdat ik laatste tijd niet even goed in mijn vel zit, heb ik besloten om eens de dingen op een rijtje te zetten die mij blij maken, en dat kan van alles zijn. Er staan vooral kleine dingen in deze lijst, dingen die anders zo normaal leken. Veel plezier met lezen!


  • Als Poes, Tarzan, Proute, Felix of Kruimeltje (mijn katten) voor het raam staan en naar binnen willen
  • Het witte la vache qui rit kaasje 's ochtends bij mijn ontbijt, bijna elke dag
  • Mijn nagels lakken en er de tijd voor nemen
  • Met mijn vriend leuke dingen doen
  • Complimentjes krijgen op mijn werk
  • Een euro vinden tijdens het leeghalen van de droger (Ja mam, die heb ik stiekem gehouden.)
  • Nagellakjes kijken op internet
  • De ventilator, erg fijn deze zomer
  • Koude douche
  • Gezichtsmaskertjes
  • Kroelen met de katten
  • Koekjes bakken (of wortelcake, taart, merengues)
  • Koekjes eten (of wortelcake, taart, merengues)
  • Dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, whooeeee
  • Yogurt met vruchtenhagelslag, en dat er dan doorheen roeren
  • Waterijsjes
  • Laat naar bed gaan. Daar hou ik van, gek hè? Ik ben gewoon een avondmens
  • Met vrienden leuke dingen doen
  • Zeilen met mijn mooie rode boot
  • Foto's maken van de katten, en dan lachen wanneer ze nog net hun tong uitsteken
  • Candy Crush (ssst....)
  • Parfummetjes ruiken
  • Mijn blog, ja misschien ook gek, maar ik ben erachter gekomen dat ik schrijven leuker vind dan ik dacht
  • Chocola, ookal ben ik daar meer van in de winter
  • Na een dag of avond werken lekker op de bank hangen en niks meer doen
  • Mijn citronella kaars tegen de muggen
  • Vakantie
  • Nieuwe dingen leren, alleen wil ik soms teveel leren in één keer
  • Blogs van andere mensen lezen, en hier inspiratie uit halen
  • Zomer
  • Mijn vriend Hobie, die vind ik heeel erg leuk. En lief. Daarom zijn we ook al een tijdje samen
  • Oude foto's kijken
Wat vinden jullie leuk?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten