woensdag 24 juli 2013

Nail Art - Stempel

Vandaag voor jullie een vrolijke groene nail art! Als je goed kijkt zijn het bloemetjes.
Voor deze nail art heb ik een groene lak van Catrice gebruikt. Dit is nummer 11, Miss Piggy's BF. De lak dekt makkelijk, ik heb twee laagjes gebruikt voor een dekkend resultaat. Wel staat er op het flesje vermeld dat je een base coat moet gebruiken. Dit doe ik altijd, maar zeker bij groen, blauw, en rood is dit erg belangrijk!

Daarna heb ik gestempeld met de stempel lak van Essence. Ik heb de image plate van Dashica gebruikt, de plaat is nummer SdP 75.
Ik heb de top coat gebruikt van Catrice. Een topcoat is erg belangrijk na stempelen, omdat de afbeelding anders snel slijt.
Het plaatje wat ik heb gebruikt heb ik van dichtbij nog eens op de foto gezet.
Het plaatje is een soort bloem, met allemaal blaadjes eromheen. De plaatjes van Dashica zijn vrij groot, zeker in vergelijking met Konad. Zo passen de plaatjes goed op je hele nagel.
En dit is dan het eindresultaat! De foto heb ik moeten maken met flits, omdat het buiten opeens erg donker werd.
 
Wat vinden jullie van deze nail art?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten