donderdag 1 augustus 2013

Collectie compleet!

Dat ik leuke collega's op het werk heb, wist ik natuurlijk al lang. Maar dat ze ook meehelpen met nagellakjes verzamelen? Ja, zelfs dat doen ze! Een collega van mij is naar Engeland geweest, en heeft voor mij twee nagellakjes meegenomen. Het zijn twee lakjes uit de Foil Explosion collectie van New York Color. Maar Lisanne, had je ze niet alle drie? Ja dat klopt! Maar daar bestaan er vijf in totaal! Die ik nu dus allemaal heb!

Dit is dan de hele collectie, wat zijn ze leuk hè. In dit artikel kan je de swatches zien van de drie kleuren. Vandaag laat ik ook de andere twee kleuren zien.




















Dit is 010 - Pure Air. Dit lakje dekt het minste van de hele serie, bij deze had ik twee laagjes nodig. De rest van nagellakjes dekken in slechts één dun laagje. Maar hé, twee laagjes is niet zo erg? Aangezien de droogtijd ook lekker snel is vind ik het geen probleem.
Deze vind ik ontzettend mooi, 012 - Enchanting Fire. Wat een mooie rood-roze kleur! Deze dekt in een dun laagje en droogt ontzettend snel.
De Foil Explosion lakjes vind ik erg leuk en ik ben blij dat ik, dankzij mijn collega, deze twee lakjes ook heb! Zo jammer dat ze niet in Nederland verkocht worden.

Wat vinden jullie van deze lakken?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten