woensdag 7 augustus 2013

Uit de oude doos

Aangezien ik nu op vakantie ben, en geen nieuwe nail art ga plaatsen vadaag, heb ik besloten wat oude nail art foto's op te zoeken en aan jullie te laten zien. Kijk je mee?Als eerste even een huishoudelijke mededeling: de foto's zijn niet zo mooi. Op een foto zat nog een oude copyright en ik kon het origeneel niet vinden, sorry daarvoor. Hier was ik nog erg aan het oefenen!
Dit was een van mijn eerste nail art, de inspiratie hiervoor heb ik gevonden op het internet. Een simpele, schuine french manicure, met zwart, zilver, en witte stipjes. Nog best leuk als ik hier op terug kijk! 
Dit was mijn eerste ervaring met 'water marble'... en oei, wat voor een ervaring. Ik wist niet dat je je nagels ook kon afplakken, en het schoonmaken was dan ook een ramp. Na een dag was ik de kleuren zat en heb ik het er weer af gehaald, dat weet ik nog wel.
Dit was al iets later, toen ik echt ging oefenen met een dottingtool en wat cocktail prikkertjes. Deze nail art vond ik heel erg leuk, en heeft ook echt wel een aantal dagen op mijn nagels gezeten.
Deze angry bird nail art heb ik vorig jaar zomer gemaakt als ik het goed heb. Ergens rond augustus, deze tijd dus. Ik had toen al wat meer geoefend, en dit is zelfs mijn rechterhand, en dit heb ik dus met links gedaan. Ik ben rechts, en als ik het nu zo terug zie vind ik het nog wel netjes eigenlijk!

Maak jij ook wel eens nail arts? En heb je ook foto's van de 'oudere' creaties?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten