vrijdag 2 augustus 2013

Nail Challenge #9

Met dit mooie weer zijn vrolijke kleuren altijd goed. Laat ik nou net vandaag de challenge 'rainbow' hebben. Ik wilde niet een te drukke nail art maken, alle kleuren op alle nagels, nee, dat zag ik niet zitten. Daarom heb ik gekozen voor een french manicure in de kleuren van de regenboog.
Ik ben een keer nagellakjes gaan shoppen en heb toen alle basis kleuren gekocht, niet alleen de primaire kleuren maar ook groen en oranje. Toen kwam ik op deze kleuren van NYC uit. Alweer New York Color, ik weet het. Maar de kleuren van Catrice bijvoorbeeld, hebben vaak een shimmer (glansje), glitter, of een andere speciale finish.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn van links naar rechts:
131 Chelsea Cherry, 112 Timeless Tangerine, 294 Lexington Yellow, 298 High Line Green & 296 Water Street Blue.
Wat vinden jullie van deze regenboog manicure?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten