donderdag 29 augustus 2013

DIY - Nail art lijstje

Vandaag niet een normaal donderdag artikel, maar een DIY. Dit staat voor 'Do It Yourself'. Iets wat je dus zelf kun maken. Ik heb dit idee een keer op internet gezien, maar ik weet niet waar. Daarom laat ik het vandaag aan jullie zien.
 
Wat heb je nodig voor dit projectje?
  • Een leuk fotolijstje
  • Een aantal nepnagels in dezelfde maat
  • Lijmpistool
  • Papier

Maak op alle nagels een nail art, of laat een van je mooiste kleuren zien. Ik heb me echt uitgeleefd en mijn nagels zijn allemaal verschillend, maar daarom passen ze ook wel weer bij elkaar. Je zou ook een kleurthema kunnen aanhouden, of patronen, noem maar op.
Laat alle nagels goed drogen voor je verder gaat. Wanneer ik op de nepnagel ging nail arten, plakte ik de nepnagel op een cocktail prikkertje. Als je klaar bent, kun je het gewoon in een sponsje prikken en blijft het wel staan om op te drogen.

Haal het glas uit het lijstje en knip een stuk papier uit in de maat van je lijstje. Het glas heb ik achterin geplaatst, aan de binnenkant zeg maar. Hierdoor hou je wat stevigheid. Het papier plaats je voorin en de sluiting doe je dan dicht.
Puzzel een beetje hoe je alles wilt hebben. Doe dan nagel voor nagel een dikke klodder hete lijm uit het lijmpistool op de nagel. Leg de nagel waar je hem wilt hebben. Let op! De nagel is nu warm waar de lijm zit... heel warm, dus kijk daar goed mee uit. Doe dit met alle nagels.


Tadaaa! Dat was het alweer. Nu heb je een leuk lijstje wat je kunt ophangen als kunstwerkje.

En nog een persoonlijke mededeling, ik ben GESLAAGD! Voor wat dan? Nou, voor Verkoop in de Drogisterij. Dit betekend dat ik nu gediplomeerd verkoopster ben :).

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten