vrijdag 9 augustus 2013

Nail Challenge #10

De tiende nail art alweer! Dit is de laatste challenge uit de eerste fase, kleuren. Vandaag laat ik ook alle oude foto's zien van deze fase. Maar nu eerst nummer tien, gradiënt. Eerder heb ik op een woensdag een gradiënt gemaakt, dit is een verloop tussen twee of meerdere kleuren. Je zou wel zes kleuren kunnen gebruiken, maar vandaag heb ik er twee gebruikt.
Zoals altijd ben ik begonnen met een base coat. Toen ben ik twee kleuren gaan uitzoeken. Ik ben uitgekomen op deze twee kleuren van Essence. Dit zijn nummer 146 that's what i mint! & 107 naughty and pink!. Deze kleuren vind ik zomers, en ze lijken niet op elkaar dus dat wordt een groter contrast tijdens het maken van de gradiënt. Ik heb eerst een laagje van de lichtste kleur aangebracht, that's what i mint.
Toen de basiskleur droog was, heb ik de huid rond mijn nagel afgetaped. Dit scheelt veel schoonmaakwerk. Daarna heb ik de twee kleuren op een sponsje aangebracht, en deze over mijn nagels gesponst. Ik vind het mooi als je gelijk een topcoat aanbrengt, zodat de kleuren een beetje meer overlopen. Toen heb ik de tape eraf gehaald. Daarna nog een laagje topcoat, ik heb in totaal twee laagjes seche vite gebruikt.
En dit is dan het resultaat! Ik vind hem erg leuk. Door het mengen van de kleuren is de roze wat paarser geworden, maar dit vind ik niet zo erg.

Bereidt je nu maar voor op veel foto's, van de afgelopen nail arts! Klik op de foto om naar het desbetreffende artikel te gaan.












Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten