maandag 5 augustus 2013

Week Samenvatting #31

Een dagje later dan gepland, sorry! Maar ik heb een goed excuus; ik was in Frankrijk en hier wilde ik natuurlijk graag over schrijven. Daarom heb ik dit artikel niet van de voren gemaakt. In de swatch van vandaag heb ik geschreven dat ik hoopte al weg te zijn met de boot, maar ik ben nog thuis. Deze nail art van vrijdag ga ik er nu afhalen:


Vrijdag zijn we eerst mijn Opa wezen halen bij het dialysecentrum, een behoorlijke spanning hing er, want het bloed wilde maar niet stollen door de combinatie van de warmte en bloedverdunners. Toen we dachten dat het klaar was, kwam er gewoon een straaltje tussen het verband gepiept! Maar goed, uiteindelijk konden we toch vertrekken naar Frankrijk. We hebben helaas wel een uur file gehad, maar met de airco aan was dit wel uit te houden.

Toen we 's avonds aankwamen waren er al veel mensen van 'Van alles get' uit Roermond. Mijn tante speelt hier ook, en met ze alle gingen we naar haar huis in Frankrijk. We hebben heerlijk gebarbecued.

Zaterdag zijn we naar het zwembad in de buurt geweest, en ben ik van de drie meter duikplank gesprongen. Als je er op staat is het behoorlijk hoog! En respect voor mijn Oma van bijna 71, die er ook vanaf is gegaan! Stoere Oma. We waren daar trouwens met mijn tante, Oma, twee nichtjes en vriendlief. In de avond gingen we naar een dorp in de buurt, waar de 'joekskepel' heeft gespeeld. Het was een boerenfeest, waar we ook hebben gegeten.

Zondag hebben ze nog op een brocante gespeeld, en hebben mensen geld in het koffertje gegooid. Zoveel zelfs, dat we met z'n alle een ijsje hebben gehaald. In de avond gingen de mensen allemaal weer weg, maar wij zijn pas vanmorgen weggereden, vandaar dat nu het artikel online komt.

Ik heb vast veel dingen die we hebben gedaan nu niet getypt, we hebben namelijk ook het oude huis van mijn Opa en Oma bekeken. Het was een ontzettend leuk weekend, maar ik was ook wel weer blij dat ik onder de douche kon thuis, en naar de wc zonder dat ik in de rij moest aansluiten! De barbecue was net weer aan. Nu ga ik snel mijn spullen inpakken zodat ik met de boot weg kan gaan!

Bekijk hier de artikelen van de afgelopen:
Maandag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten