vrijdag 23 augustus 2013

Nail Challenge #12

Vandaag weer een nieuwe nail challenge! De challenge was strepen. Wat kwam er het eerst in mij op? Een schriftje met blauwe lijntjes een een rode lijn aan de zijkant. De nail art van vandaag is een 'terug naar school' nail art geworden! Ik vind het zelf wel toepasselijk, omdat bijna alle vakantie's over zijn.
Zoals je misschien kunt zien heb ik mijn nagels weer eens ingekort. Dit doe ik soms. Omdat door het werken wat hoekjes waren gebroken, was het moment weer daar om alles één lengte te maken...
Voor deze nail art heb ik, naast een base- en topcoat, een witte nagellak gebruikt, en een rode en blauwe striper. Dit is een nagellak met een heel dun kwastje.
Ik heb eerst allemaal streepjes in de breedte van de nagel gemaakt in het blauw. Toen de streepjes droog waren heb ik met de rode striper een streep aan de zijkant gemaakt. Toen alleen nog een topcoat en klaar was ik alweer!

Wat vind je van deze back to school nagels? Volgende week is de Challenge 'dierenprint' aan de beurt!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten