vrijdag 30 augustus 2013

Nail Challenge #13

Vandaag nummer 13 alweer, en nee, een ongeluksgetal is dit niet. De opdracht voor vandaag was dierenprint. Ik wilde natuurlijk op beide handen vijf verschillende soorten printjes. Zebra, tijger, panter, giraf,... en toen? Slangenprint is lastig, aangezien mijn crocodile topcoat van Catrice niet doet wat hij moet doen.

Een olifant? Nee die heeft geen printje. Toen kwam ik op een koe. Ja waarom niet? Ik herken het wel als een koe, en jullie?

Ik heb een zwarte striper gebruikt, verder gewoon de kwastjes van de nagellak. Je zou een apart nail art kwastje kunnen gebruiken, maar aangezien ik net uit mijn werk, en onder de douche vandaan kwam, was dit een snellere manier. De foto's zijn ook niet bij daglicht, sorry!
Als met al vind ik het een leuke nail art. Ik heb mijn fijne topcoat gebruikt dus dan kan hij een tijdje op mijn nagels verblijven.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten