maandag 26 augustus 2013

Catrice - The GlamoureX Factor

Vandaag heb ik een lakje van Catrice voor jullie. Deze lak had ik al een tijdje staan, zelfs de swatch en foto's gemaakt, maar ik had zoveel nieuwere lakjes die ik jullie eerst wilde laten zien. Maar vandaag is het dan eindelijk de beurt aan dit mooie lakje.
Dit is is het lakje. Om compleet te zijn, het is nummer 24 uit de serie. Hij dekt in twee dunne laagjes. Twee dunne laagjes zijn altijd beter dan een dikke laag, omdat de lak dan minder snel van de nagels af breekt (chipt) aan de nagelranden.
Dit is de nagellak zonder flits. Het is een behoorlijk opvallende nagellak, die ik snel zou gebruiken als accent nagel (1 nagel in een andere kleur), of voor een nail art. Ik zou er bijvoorbeeld iets over stempelen met zwart.
 En dit is de lak met flits. In de zon ziet hij er ook zo uit, het lakje weerkaatst veel licht! Ik vind het een leuk kleurtje (ja ik vind het vaak wel mooi. Al heb ik ook sommige lakjes die ik minder leuk vind hoor!)
Wat vind jij van goud kleurige nagellak? Zou je zo een kleur snel dragen?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten