zondag 18 augustus 2013

Week Samenvatting #33

Weer een nieuwe weeksamenvatting! Hoewel voor vele de vakantie alweer (bijna) voorbij is, mag ik nog lekker twee weken genieten.

Deze week ben ik samen geweest met vriendlief tot en met dinsdag, toen is hij weer de nachtdienst in gegaan. Donderdag, vrijdag, en zaterdag heb ik gewerkt. Vandaag heb ik in de auto van mijn vader gereden. Ik heb nog maar kort mijn rijbewijs, en dan is een oldtimer nog best lastig!

Ook heeft mijn moeder een heel leuk cadeautje meegenomen uit Duitsland... komende week kan je er een artikel van lezen. Ook heb ik toffeekoekjes gebakken uit het nieuwe kookboek wat ik heb. Wat waren ze lekker!
Maandag heb je een swatch kunnen zien van een oranje lak van Catrice. Als je deze nog wilt hebben moet je snel zijn, hij gaat uit het assortiment.
Woensdag plaatste ik een paardenbloempluisjes nail art, die je aan het begin van dit artikel al kon zien. Pluisjes... zo noem ik ze maar. Het lijken op die pluisjes van een paardenboem, vandaar.

Donderdag heb ik een filmpje gemaakt, en reviews van een aantal neutral producten. Ik miste de parfum, maar natuurlijk alleen omdat ik er zelf wel tegen kan.
Donderdag op vrijdag nacht maakte ik een polka dots nail art, deze plaatste ik vrijdag op mijn site. Dit was de elfde Nail Challenge. Op mijn werk heb ik veel complimentjes gehad, ik vond de nail art zelf ook erg leuk!
Vandaag heb ik samen met mijn vader gegeten. We hadden lekker kabeljauw, japanse roerbakgroente en notenrijst. Meloen als toetje, een heerlijke afsluiting van het weekend kan ik je vertellen!
Hoe was jou week?

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten