maandag 12 augustus 2013

Catrice - 03 Papa Don't Peach

Vandaag een swatch voor jullie met een kleurtje waar ik een beetje een haat-liefde verhouding mee heb. Ik hou namelijk niet zo van oranje op mijn nagels, maar in de zomer vind ik het soms wel weer leuk. De kleur heet Papa Don't Peach en is van Catrice. Wat heeft Catrice toch altijd leuke namen!
Deze nagellak heeft twee laagjes nodig om te dekken, anders zie je nog net je vrije nagelrand door de kleur heen en dat vind ik niet zo mooi.
Deze oranje kleur vind ik wel weer erg leuk in de zomer, en voor het voetbal, omdat het nèt een ander tintje is dan normaal, volg je me nog? 
Wat vinden jullie van oranje nagellak? Ja of nee?

Liefs,
Lisanne

Edit: Deze nagellak gaat dit najaar uit het assortiment! Dit betekent dat hij nu te krijgen is met 50% korting. Vind je het een leuke kleur? Ren dan snel naar de winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten