zondag 11 augustus 2013

Week Samenvatting #32

Deze week was een week met wat minder lange artikelen op Live, Love, Lisanne. Ik ben maandag terug gekomen uit Frankrijk. Dinsdag ben ik met de boot weg gegaan, we lagen aan een eilandje. Omdat het woensdag zo slecht weer was, besloten we te bijven liggen. We hebben de lijnen extra goed vastgelegd, en zo konden we de wind en golven wel trotseren (dachten we).

Rond half drie kwamen er een aantal hoge golven, in combinatie met een windhoos. Bam boem bam knal, ongeveer vier keer klapte we tegen de kant aan en klonken er harde knallen. We zijn gelijk naar buiten gerend, ookal was er binnen ook een bom ontploft (weer was de suikerpot gevallen, ook al in  week samenvatting #25).

We hebben zo goed als we konden de boot van de kant afgeduwd, afwachtend op de rest van de golven. Toen zijn we naar huis gegaan, doorweekt van de regen. Thuis zijn we een beetje bijgekomen van de schrik. Donderdag zijn we naar onze thuishaven geweest, en daar hebben we aan de boot geknutseld, binnen opgeruimd, en toen zijn we op de boot blijven slapen tot vandaag.

Dat was dus onze vakantie zo een beetje, deels in het water gevallen. Maar we hebben leuke dagen op de boot gehad, filmpjes gekeken, tussendoor boodschappen doen in het dorp, samen gekookt (ik gekookt en vriendlief at het op ;) ).

Op Live, Love, Lisanne is maandag een swatch online gekomen van een lakje van Paris Memories,
hier kan je die terug kijken.
Woensdag heb ik een aantal nail arts 'uit de oude doos' laten zien.
 
Donderdag heb ik een vragen artikel geplaatst. Je kunt natuurlijk altijd iets vragen, kijk hiervoor even op de pagina 'Over Mij'.
Vrijdag heb ik een nail art geplaatst. Dit artikel heb ik op de haven geschreven, en met moeite online gekregen, het internet is daar nogal langzaam en er kan niks aan gedaan worden. Maar hé, er is internet! Ik was erg blij met deze nail art, en deze heeft een aantal dagen op mijn nagels gezeten.
 
Hoe was jou week?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten