donderdag 15 augustus 2013

Neutral Review

Eerder heb ik een filmpje op youtube geplaatst, maar ik was er nog niet aan toegekomen om een artikel erbij te maken. Vandaag review ik een aantal producten van neutral.

Als eerste de bodymilk. Van een bodymilk verwacht ik altijd wel dat hij lekker ruikt. Omdat neutral geen parfum heeft, heb ik mijn twijfels of dit product geschikt voor mij is. Ik heb wel een gevoelige huid, maar een beetje parfum kan ik wel hebben.
Zo komt de bodymilk uit de verpakking. Het smeert ontzettend makkelijk uit en trekt snel in, maar die geur! Jakkes. Ik kan het niet plaatsen maar er zit een vreemd luchtje aan. Op de een of andere manier doet het me denken aan dat water wat in een blik knakworstjes zit. Dit ruik je alleen als je met je neus op je huid zit, maar nee, toch zou ik deze niet snel kopen om de geur. Wel jammer, want hij smeert wel erg fijn.
Dan de douchegel. Deze is dun en doorzichtig, je ziet het bijna niet. Hier zit niet zo een gekke geur aan gelukkig. Hij schuimt niet heel heftig maar een klein beetje. De douchegel zal vast mijn huid schoonmaken, maar ik ben blij dat ik parfum kan verdragen.
Er is geen lekkere geur die je tegemoet komt, een beetje schuim daar blijft het bij. Wel een pluspunt is dat mijn huid er niet droog van wordt, omdat deze douchegel 0% zeep bevat.
De shampoo is een beetje hetzelfde verhaal als de douchegel. Het schuimt een beetje, je haar wordt er schoon van, maar verder niks bijzonders. De substantie is redelijk gelijk. Hier heb ik geen foto's van gemaakt, want ik stond onder de douche ;). Het schuim zag je nauwelijks.
Mijn conclusie is dat Neutral fijn is voor mensen met een gevoelige huid. Ondanks mijn eczeem, waar ik soms last van heb, kan ik gelukkig veel verdragen. Hierdoor zal ik zelf eerder kiezen voor een product met een lekkere geur!

Liefs,
Lisanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten