donderdag 22 augustus 2013

Nieuwe nagellakken Catrice

Waar een nagelfestijn al niet goed voor kan zijn! Ik heb de nieuwe lakjes van Catrice gekocht, bij de Trekpleister. Momenteel zijn alle nagellakjes in de aanbieding, 1 + 1 gratis! Dat scheelt dus enorm, dus ik heb deze lakjes meegenomen. Kijk je mee?
De nieuwe collectie bestaat uit 5 lakjes, waarvan 2 een topcoat zijn. Deze lakken zitten nu gewoon in het vaste assortiment.

De nummering is doorgelopen, en dit zijn nummer 41 Two Million Dollar Baby, 42 Nickel Minaj, 43 Miami pINK, 44 Mermaid My Day en 45 Kitch Me If You Can.

41 Two Million Dollar Baby en 42 Nickel Minaj

41 Two Million Dollar Baby los en over 42 Nickel Minaj

43 Miami pINK en 44 Mermaid My Day

45 Kitch Me If You Can los en over 43 Miami pINK en 44 Mermaid My Day

De lakjes dekken in 2 of 3 dunne laagjes, behalve de 'effect coat', zoals op het flesje staat.

Ik vind het leuke lakjes, vooral de namen bedenken ze zo leuk.

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten