dinsdag 20 augustus 2013

P2 Sand Style

Een extra artikel! Gewoon omdat het kan. En omdat ik deze prachtige lakjes aan jullie wil laten zien. Deze lakken komen uit Duitsland. Mijn moeder is erheen geweest, en is voor mij op zoek gegaan. Op andere blogs las ik dat er vaak een of twee uitverkocht waren, maar mijn moeder heeft ze allemaal gevonden! En wat een kleuren. Vandaag laat ik alle zes de kleuren zien, kijk je mee?
Van links naar rechts zijn dit: 010 adorable, 020 lovesome, 030 seductive
En 040 illegal, 050 confidential en 060 strict.
Ik wil jullie even in een filmpje laten zien hoe mooi de lakjes alleen al zijn in het flesje. Klik hier als je het filmpje niet kunt afspelen.

010 adorable
 020 lovesome
030 seductive
040 illegal
050 confidential

060 strict

 
De lakjes dekken allemaal in twee dunne laagjes. Wanneer ze droog zijn voel je de structuur van het 'zand'. Ik blijf niet met deze structuur niet achter dingen haken, dat vind ik fijn. De lakjes hebben geen top coat nodig, dus dat scheelt ook weer tijd. Het effect is prachtig, ik kan er naar blijven kijken!

Maar even over het verwijderen, is dat niet lastig met die stuctuur en al die glitters? Nee hoor. Ik knip een watje doormidden en doe er wat nagellak remover, zodat het watje goed nat is. Ik heb wel een remover met aceton gebruikt. Deze stukjes leg ik op mijn nagels, en laat ik een seconde of 20 zitten. Dan veeg je het er zo af. Omdat ik een remover met aceton heb gebruik, heb ik daarna mijn nagels ingesmeerd met olie. Trouwens, laat de watjes niet te lang zitten. Vriendlief belde, en ik wachtte op die watjes. Toen was het helemaal opgedroogt en plakte de watjes aan mijn nagels, niet echt handig!

Wat vind jij van deze lakjes? Ze zijn nu trouwens ook op een aantal nederlandse webshops te koop, je betaald dan wel iets meer en er komen verzendkosten bij.

Liefs,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Kan het kwaad als je bij t verwijderen de watjes lsnger er op laat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor een keertje niet, maar een remover aceton droogt wel uit dus op den duur worden je nagels droger en kunnen ze sneller breken. Ik had ze er dus te lang op laten zitten, een nminuut of 5, en toen was de remover verdampt en zaten de watjes aan mijn nagels vast geplakt! Dus dat is niet zo handig. Maar met een halve minuut moet het wel voldoende zijn hoor.

      Liefs,
      Lisanne

      Verwijderen
  2. Hallo Lisanne,

    ik ben op zoek naar de kleur nr. 40-illegal mocht jij daar niks meer doen of wat dan ook zou je dat dan willen laten weten?
    Ik neem m graag van jou over voor een redelijke vergoeding natuurlijk!
    Graag hierop jouw andwoord.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow ik zie nu dat je verteld dat ze ook in nederlandse webshops te koop zijn.
    Kun je mij vertellen welke webshops deze nagellak aanbieden?

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda!

      Bedankt voor je reactie. Ik doe hem zelf niet weg omdat ik het een speciale lak vind, aangezien mijn moeder hem uit Duitsland heeft meegenomen. Hij is wel te koop op http://enchantra.com/ .

      Liefs,
      Lisanne

      Verwijderen
  4. Hoi Lisanne,

    bedankt voor je andwoord ik ga kijken op die site!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen