vrijdag 16 augustus 2013

Nail Challenge #11

Jaaa polka dots! Wat heb ik uitgekeken naar deze dag, nummer elf. Ik vind polka dots zo leuk om te maken. Ik dacht gelijk aan een oud shirtje wat ik tijdens een grease feest (lang lang gelden) een keer aan had. Deze was wit met zwarte stippen. Maar rood met witte stippen vind ik ook zo leuk... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik heb ze gewoon allebei gemaakt!
Voor de rode kleur gebruikte ik Catrice nummer 25, Robert's Red Ford. Deze bloedrode kleur heeft twee laagjes nodig. De witte nagellak die ik heb gebruikt is mijn favoriete witte budget lak, van penumbra. Deze heb ik gekocht in Spanje.
Omdat mijn zwarte lak achter in de kast stond (lui...) heb ik gewoon een zwarte striper van Max gebruikt. Dit is het make-up merk van de action.
Als top coat heb ik mijn seche vite gebruikt. Dit droogt lekker snel op, en dat was op het tijdstip dat ik het maakte wel belangrijk. Het is nu namelijk één uur 's nachts. Ik heb een uurtje over gewerkt, toen op de bank gezeten, en toen was het alweer een beetje laat. Maar 's avonds nail arten vind ik erg fijn. En natuurlijk heb ik ook mijn rechterhand gedaan!
Ik vind dit een leuke nail art, een beetje jaren 50 of iets in die richting, en lekker druk!

Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten